Trenujesz na siłowni, nie wiesz co spożywać, chciałbyś zdrowo się odżywiać a także osiągać efekty niczym zawodowy kulturysta. W tym artykule dowiesz się co możemy jeść, a czego powinno się unikać w diecie pakera.

sezon

Autor: Tabasco PR
Źródło: Tabasco PR
Do tego napomkniemy o suplementach diety.

Na początku pragnąłbym napisać o zastosowaniu suplementów w diecie kulturysty, gdy jesteś początkujący na siłowni wcale nie potrzebujesz wspierać się odżywkami, dlatego że twój organizm wspaniale zareaguje na bodźce jakie da trening siłowy. W początkowych 6 miesiącach treningów wyniki będą na tyle zadawalające, iż przy odpowiedniej, zdrowej diecie nie musisz nawet pomyśleć o suplementach. Twój ustrój w tym czasie powinien w pełni wykorzystać swój potencjał, wraz z ubiegiem czasu kiedy staniesz się w wyższym stopniu wprawnym pakerem, można rozważyć odżywki na masę. Ogromnie często zdarza się że początkujący adepci kulturystyki sięgają po suplementy jako zamiennik zróżnicowanej diety – się. Jest to ogromny błąd ponieważ odżywki w żadnym wypadku nie zamienią zbilansowanej diety, jak już uprzednio wspominałem bardziej traktujemy je jako uzupełnienie naszych posiłków -rekomendowany monohydrat kreatyny.

Zaciekawił Cię naszartykuł?! Przygotowaliśmy specjalnie dla ciebie unikatowe info, dlatego kliknij serwis (https://www.proformasport.pl/power-rack-half-rack/) w tym temacie.

Dla przykładu jeśli nie mamy czasu przygotować posiłku po treningu, przygotowujemy szybki shake węglowodanowo – białkowy + monohydrat kreatyny aby dostarczyć niezbędnych składników odżywczych do ciała, by zabić katabolizm.

Dieta pakera w ogóle nie musi być katorżnicza oraz jednostajna, istnieje bez liku wyrobów jakie są zdrowe a także warto je umieścić w swoim jadłospisie w dowolnych potrawach.

Jeden z najistotniejszych aspektów to jedzenie pięciu mniejszych posiłków dziennie, a nie trzech dużych, dzięki czemu nasza dieta stanie się bardziej zróżnicowana, nasz metabolizm działał będzie poprawnie, większa ilość składników odżywczych zostanie dostarczona do mięśni.